wtorek, 3 czerwca 2014

Mały labirynt

Witajcie kukiełki. Jak się spało? Mam nadzieję, że dobrze, bo czeka was kolejna zabawa.
Wy moje zmarznięte kukiełki nacieszcie się ciepłem i strawą. Powitajcie nową towarzyszkę. Dla was nie będzie już chłodu. Rzuceni zostaniecie na ziemię jałową, gdzie omamy i miraże sprawdzą wasze umysły. Tam przemierzać będziecie kręte ścieżki pośród piasków. Jak wielu z was znajdzie wyjście?
Wy, który leżycie pośród piasków posilcie się, napijcie. Ciekawe czy zastanowi was nagłe zniknięcie towarzyszy. Złapcie oddech, bo niebawem ziemia pod wami rozstąpi się, a wy wpadniecie do mojego labiryntu. Sądzę, że znudził wam się skwar. Znajdziecie się więc w świecie lodowych luster. Tak twardych, że żadne z was nie zdoła ich skruszyć. Znajdziecie wyjście, czy zmylicie drogę pośród odbicia?
Powodzenia moje kukiełki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz