środa, 7 maja 2014

Świat koszmarów

Wróciłam! Tęskniłyście moje kukiełki? Za swoją panią i władczynią? Za tą, która w dłoniach ściska wasze sznurki? 
Mam nadzieję, że odpoczęliście. Wy pośród piasków, zaspokoiliście już pragnienie?A wy, na mroźnej północy? Ogrzeliście już swoje dusze i ciała? Cieszę się bardzo. Mam jednak dla was atrakcję. Każdy z was zaśnie snem głębokim. Zobaczy swój świat, zupełnie tak, jakby znów do niego powrócił. Ujrzycie po raz kolejny tych których najbardziej kochacie, a później przyjdzie wam ich stracić. Przeżyjcie kukiełki swój najgorszy koszmar.

Będziecie mieć także towarzystwo. Ty córko muszkieterów płonąć będziesz na piaskach pustyni. Wraz z mordercą, aniołem, demonem i wilkiem. Zaś wielki król pozna chłody północy. Pozna apostatkę, wielkiego panicza, małego psychopatę oraz najemnika.

Miłej zabawy i ostrych wrażeń, kukiełki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz